Hvordan er Danske Spils kundeservice?

Hvordan er Danske Spils kundeservice?

Efter at have oprettet min spilkonto hos Danske Spil Bingo oplevede jeg et meget irriterende problem: Jeg kunne simpelthen ikke få lov til at oprette et alias. Problemet gav mig en oplagt anledning til at teste Danske Spils kundeservice.

Da det er ikke muligt at få lov til at spille uden et alias, blev jeg bremset i at kaste mig over bingospillet, som jeg ellers havde glædet mig til.

Måske tænker du, hvad skal jeg dog bruge et alias til?  Et alias er et opfundet navn, der træder i stedet for dit rigtige navn, når du spiller bingo. Det er en meget vigtig sikkerhedsforanstaltning hos Danske Spil, og det betyder, at jeg kan være 100% anonym, når jeg spiller.

Læs mere om, hvad et alias er her.

Hvordan kontakter man Danske Spil?

Du kan få fat i Danske Spil Bingos kundeservice på 3 måder:

  • Telefon: 36 37 19 99
  • Mail: kontakt@danskespil.dk
  • Facebook: http://www.facebook.com/danskespil

Jeg valgte at skrive en mail til Danske Spil. Deres kundeservice lover en svartid inden for 5-6 timer, og jeg modtog da også en svarmail ca. 2 timer efter min henvendelse.

Efter endnu 1 time og en mailudveksling mere, hvor Danske Spil skulle sikre sig, at jeg nu også var den, jeg udgav mig for at være (de checkede mit sikkerhedsspørgsmål), havde kundeservice været inde og oprette mit alias. Og så kunne jeg gå i gang med mit spil.

Jeg modtog en super effektiv og venlig service fra Danske Spil, der var hurtige til at besvare min henvendelse og fik løst mit problem inden for den fastsatte tidsramme.

5 stjerner til Danske Spils kundeservice!

Klaus

Hvordan er Danske Spils kundeservice?
5 (100%) 1 Stemme